9 Eylül 2011 Cuma

Maş Fasulyesi

Bugün eski bir tarif güncellemesiyle geldim:) birkaç gündür pc sorunluydu dün akşam düzeldi çok şükür:) Buyrun güncelleme tarifime;
Ben bu fasulyeyi pek sevdim,salatasının dışında bugün tarifini vereceğim şekilde yemeğini de yaptım afiyetle yedik,ev halkı çok beğendi, börülceye kimilerine görede mercimeğe benzeyen bir tadı var:)
neye benzerse benzesin lezzetli bir yemek oldu:)
denemeyenlere tavsiye ederim arkadaşlar,hepinize hayırlı,mutlu,huzurlu günler dilerim...
Buyrun Tarifime;




Malzemeler



1 tane kırmızı biber
1 tane orta boy kuru soğan
1 yemek kaşığı domates salçası
1 yemek kaşığı biber salçası
tuz,pulbiber
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 su bardağı maş fasulyesi



Yapılışı: Fasulyeler akşamdan ya da 5 - 6 saat evvelden ıslatılır.Bir taşım sirkeli suda haşlanır ve süzülür.Sıvıyağ,küçük küçük doğranmış soğanlar sotelenir ve küçük küçük doğranmış biberler eklenir ardından salçası tuzu biberi ilave edilir ve fasulyelerde eklenip suyu verilir.Kaynadıktan sonra kısık ateşte fasulyşeler yumuşayana kadar pişirilir.



Afiyet Olsun...

2 yorum:

ozguluntarifleri dedi ki...

Aysultanim bu fasulye seker fasul yesimi cok merak ettim nefiss gorunuyor canim ellerine saglik cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Deniz dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor, ellerinize sağlık!:) ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
www.LensMarket.Com