17 Nisan 2008 Perşembe

Rezene Mücveri...


Malzemeler

3 adet yumurta
3 yemek kaşığı dolusu un
1 çay kaşığı karbonat
tuz,karabiber,kırmızı biber
biraz sıvıyağ
Taze rezene
Kızartmak için; sıvı yağ

Yapılışı: Rezeneleri ayıklayıp yıkadıktan sonra bir güzel doğruyoruz içine yumurtalarını kırıp,baharatlarını ilave ediyoruz,ununu ve biraz da yağını ilave ederek iyice karıştırıyoruz.
Kaşıkla aldığımız malzemeyi kızgın yağın içine bırakıp bir güzel kızartıyoruz.
Sıcak Sıcak afiyetle yenmeye hazır bizim evde rezene zamanı mutlaka yapılır ailecek severiz...
bence deneyin sağlıklı ve lezzetli ( kızartıyoruz ama onu artık mazur görücez napalım çiğ çiğ yenemeyeceğine göre) :) :)
Uzun zamandır paylaşmak istiyordum bugün kısmet oldu...Faydalarını eklemek istedim ne yediğimizi bilelim diye seveceğinizi umuyorum...

2 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben bundan yedimm:))))
Ciciannemin ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

rezeneye bayılırım. ama sadece etli ve terbiyeli tarifi uyguluyordum.

Bu çok değişik bir tarif olmuş ellerinize sağlık.

Deneyip yapmalı.

sıcacık sevgiler.

http://www.misssgibi.com