25 Kasım 2010 Perşembe

Halamda Pazar Keyfi

Bayram geldi geçti ben hala güncelleyemedim blogumu,fırsat bulup fotoğraf düzenlemek yazı yazmak nasip olmadı şuana kadar dün akşam birde sevgili Zehra aysultan nerde bizim çay postu deyince yazma zamanı geldi geçiyor dedim ve bu güzel pazar keyfi yazımı vakit bulmuşken yaz Aysultan dedim yoksa kalır tebrik kartın üç beş gün daha:)

Nerdeyse bir ay önce bir pazar sabahı kahvaltının ardından ders başına oturmuştum ki telefon çaldı arayan halamdı ablan geldi oturmaya gelin dedi, naptım bıraktım dersimi hazırlandım annemle düştük yola,bol bol muhabbet ettik,bolca güldük,keyiflendik bayılıyorum sevdiklerimle geçirdiğim güzel günlere,Allah daim ve tekrarını nasip etsin diyor ve geçiyorum menümüze:)


Menümüzde;
*Köz patlıcanlı havuçlu makarna salatası
*Peynirli poğaça
*Un kurabiyesi
*Cevizli kalbura bastı
*Limonlu kek
*Kabak tatlısı
*Çay ve bol muhabbet:)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Can kızım afiyet şeker olsun halacığı
nın ellerine sağlık.Kocaman kocaman
öpüyorum.

Gönülünce dedi ki...

Sevdiklerimizle zaman geçirmek büyük zevk çok iyi yapmışsınız canım...Keyfiniz daim olsun ağzınızın tadı hiç bozulmasın...Halanın ellerine sağlık sizlerede afiyet bal şeker olsun...

Sıcacıkkk sevgilerrr...

Gülcan dedi ki...

menüde neden ben yokim olmadiki kıskandım ellerinize sağlık.

evatolyesi dedi ki...

Menü çok güzel bizide birileri arayıp böyle çağırsa ne güzel:)
Sevgiler

Ballı Cimcime dedi ki...

Afiyetler olsun, menü şahane.. Seninde geçmiş bayramını tevrik ediyorum, daha nice bayramlara sevdiklerinle ulaşırsın inşallah.

Lila ve Mor dedi ki...

bir halam bile yok anlıyor musun? hadi gülümse :) bu ara gurbetlik içime işlemiş durumda da böyle mutlu aile manzaraları çok dokunuyor sultanım. ikramlar harika yanında da sıcacık muhabet oooo doyum olmaz bi mutluluk. rabbim daim etsin :)

Disalce dedi ki...

canım halanın ellerine sağlık....aile sofralarıda pek eğlenceli olur...sofrada biraz ordan bundan şundanda kaynatılır..yemeğin tadına tad katar..:))

Unknown dedi ki...

Canım afiyetler olsun.Nerdeee bende böyle hala offf..
Halanın ellerine sağlık
Çok öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Canım afiyetler olsun.Nerdeee bende böyle hala offf..
Halanın ellerine sağlık
Çok öpüyorum.