24 Ağustos 2011 Çarşamba

Aile İftarı 2011 (2 ve bizim aile iftarı soframız 3)

Bu gördüğünüz ilk menü ve sofra küçük yengemin bizlere hazırladığı sofra:)
Herşey için ellerine sağlık diyorum tekrardan burdan:) seneyede böreği unutmamanı temenni ediyorum:)))

Yengemin menüsü;
*Mercimek çorbası
*Fırında biber dolması
*Tavuk sote
*Kıymalı ve peynirli açma arnavut böreği
*Gül tatlısı




Aşağıdaki yeşil sofraysa bizim aile iftarımız için hazırladığım sofram:) çok keyif aldığım bir masa oldu,bu sefer beylerimizi küçük masaya (aslında küçük değil süssüz masaya) aldık,bu yeşilli sofrada biz hanımlar yedik yemeğimizi,keyifli,sıcak ve hepberaber olduğumuz güzel mi güzel bir iftar oldu:)




Menümüzde;

*Beyaz tarhana çorbası

*Yaprak sarma

*Arnavut mantısı (kahiye)

*Cipsli tavuk

*Mevsim salatası

*Karışık kızartma

*Yufkalı kadayıf tatlısı ( pek beğenildi tatlım :)



Buda tarifi yakında gelicek olan mantılarım :))


Soframdan bir kare ile yazımı bitiriyorum,yemeklerimin servis edilmiş hallerini çekemediğim için fotoğraflarını ekleyemiyorum.




2 yorum:

Unknown dedi ki...

Cankızım yengenin ve sizin ellerini
ze sağlık masa ve menüler harika.Pe
çetelere bittim bu arada:)))Kocaman
öpüyorum.

neval dedi ki...

o sürahideki renge bayıldım:)