12 Ağustos 2011 Cuma

İftar Daveti 2011 (1)

Bu yıl Ramazan ayıyla iygili paylaşımlarım Mübarek ayın nerdeyse ortalarına kaldı.
Biraz yoğunum ama aklım buralarda hep,birazda pc başında oturup canım uzun uzun yazmak istemiyordu artık yeter dedim geldim ilk iftar soframla:)

Her sene Ramazan ayının ilk günü Tijen ablama itara davetliyizdir,yer içer,güler konuşur,hasret gideririz.Biraz uzakta oturdukları için sık sık görüşemiyoruz.
İkizlere rağmen çok güzel bir masa ve menüyle bizi karşılayan Tijen ablama ve Ayşe teyzeme tekrar teşekkür ediyorum,ellerinize sağlık:))
Ben fotoğraf çekmeyi unuttuğum için yemeye başladıktan sonra çektim,yemeklerinde resmi yok sadece tatlı var ama menüyü yazıcam sizlere:)



Menümüzde;


*Yayla çorbası
*Kıymalı taze fasulye
*Fırın poşetinde baget
*Fırında patates
*Et sote
*Pilav
*Zeytinyağlı Biber dolması
*Rus salatası
*Yoğurtlu patlıcan salatası
*Buğday salatası
*Yeşil salata
*İftariyelikler

Damla sakızlı kedi dilli pasta :)

2 yorum:

Gülcan dedi ki...

AFİYET BAL ŞEKER OLSUN SEVGİLER.

Gülcan dedi ki...

AFİYET BAL ŞEKER OLSUN. HERŞEY ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR. SEVGİLER.