3 Mart 2008 Pazartesi

Ebe Sobe ...

Sevgili kız kulesi beni nerdeyse bir ay önce sobelemiş ben şimdi gördüm (bir aydır bağlantım yokdu da ) neyse gördüğüme göre;artık soruları cevaplayabilirim,heyecan yaptım ya arkadaşlar güzelmiş Sobelenmek:) :) eee yazalım bakalım birşeyler...

1)Acaba kaç tanesi gerçekleşecek bilmiyorum ama;

Bu sene takılmadan mezun olmak,
Başladığım işleri bitirmek (genelde nakış dikişe başlarım fakat sonunu geç görürüm),
Sevdiğim yiyecekleri kilo alıcam kaygısı duymadan yemek ( nerde o günler),
Huzurlu,mutlu bir yuva kurmak....hayallerime kavuşmak,
İlgi alanlarımda kendimi geliştirmek,
Kardeşlerimin diledikleri işi yapabildiklerini görmek (ben dilediğim işi yapamıyorum da gerçi dilemediğim bir işi de yapmıyorum ya neyse),

2)Hemen yapacağım halde yapmayı niye ertelediklerimi bilmediklerim;

Zayıflamak,orta okuldaki kiloma geri dönmek ( sallıyoruz bakalım nereye kadar gidecek böyle bilmiyorum) acilen toparlamak lazım,
Konu tekrarı yapmak ve test çözmek...(yapıyorum ama biraz daha fazla yapmalıyım),
Şu an çayı demlemem lazım ( ben nerdeyim PC başında...),

3)Bir daha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa;

Yine Anne ve babamın çocuğu olmak isterdim,
Bazı şeyleri küçük yaşta öğrenmek isterdim,
Acı çekmeden sevmeyi öğrenmek isterdim ( bunu bilen varsa tabiii ya da öğrenen )

Şimdi benim sobelediklerim hadi bakalım sevgili Ayça ve Tuğçe şimdi sıra sizde ,bu alemin acemisi olarak inşallah becerebilmişimdir...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aysultancım sobe cevaplarını ilgiyle okuduk canım..:)
Böylece seni biraz daha tanımış oldum..:))
Bakalım biz neler yazacagız....
Sevgiyle kal......

Adsız dedi ki...

Ben bu ebe sobe oyunlarını çok seviyorum.....birbirimizi birazda olsa tanıma şansı veriyor..:))
Aysultancım cevapların çok hoş olmuş...
Sevgiler canım...

Tahire...( Kız kulesi ) dedi ki...

görevini başarıyla yerine getirmişsin güzelim :D :D
ellerine sağlık...