13 Mart 2008 Perşembe

Kurdele Nakışı Minik Mutfak havlusu...



Bu küçük mutfak havlularını yapmak çok zevkli.

İhtiyacınız olan şeyler;

*bir kasnak

*bir kurdele nakışı iğnesi

*simli ip

*yeşil,mor,pembe istediğiniz renk organze kurdele

*birde desen

Havlumuza deseni çiziyoruz, güzelce kasnağa geçiriyoruz ve simli iplikle sap işi olarak dallarını işliyoruz daha sonra kurdele iğnesi tekniğiyle yeşil yaprakları ve istediğimiz renk kurdele ile çiçeklerini aynı teknikle işliyoruz tersinden ütüleyip arkasını astarlıyoruz...

İşte bu kadar işlemesi çok zevkli ya kursa giderek ya da kurdele nakışı kitapları alarak yapabileceğimiz keyifli bir el işi...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aysuntancım benim maharetli arkadaşım bunlar ne kadar güzel havlu kenarları...
Ellerine sağlık çok beğendim...

Adsız dedi ki...

Örnekleri kopyaladım...:)) bir iki sene içinde lazım olabilir..;)))
Sevgiler canım...

Aysultan... dedi ki...

Canım beğenmenize sevindim, teşekkür ederim maharetli demişsin bana...
Segiler Kızlar...