13 Temmuz 2010 Salı

Tahinli Kurabiye


Benim en sevdiğim kurabiyelerin başında gelir bu nefis kurabişler:) yerken boğulma ihtimali olsa da çayla birlikte bir güzel yeniliyor ki sormayın gitsin:)))
Bizim tadilat idare ediyor bu hafta kır,dök,boya işleri bitecek inş. bir hafta ongün de biz temizler,yerleşiriz yani ay sonuna doğru dönerim aranıza hepinizi seviyorum ve salatanın ardından tatlı mı tatlı kurabiyelerimin tarifine geçiyorum ;

Malzemeler:

3 su bardağı un
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı tahin
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı ceviz

Yapılışı: Yoğurma kabına tüm malzemeleri alın ve yoğurun. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparın , yuvarlayın. Yağlı kağıt serdiğiniz fırın tepsisine dizin. Önceden ısıtılmış fırında kurabiyeler çatlayana kadar pişirin.

Afiyet olsun!

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Amanda aman AYKIZIM gelmiş hemde ha
rika kurbişlerle.Bende bayılırım el
lerine sağlık AYKIZIM:))Mesajların
la hep yanımda olduğun için sağol iyiki varsın.Doktora arkadaş sene
lik izinden dönünce gidicem kısmet
se tekim:))Öpüyorum...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Artık bitsin bu tadilat ya, çok sıkıldım vallahi. Nedir ya sanki yeniden ev inşa ediyolar. Aaaaaaaaa hasret kaldım kardeşime olmaz böyle şey.

Bu kurabiyelere ben de bayılıyorumm, çok süper bi lezzeti var:)

Ellerine sağlık kuzum.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.kurabiyeler nefis görünüyor.sevgilerimle...

YeMeK vAkTi dedi ki...

hımmmmmmmm tam kurabiye buu ellerine sağlıkk ,görüntüsünden ağızda dağıldığı belli

tub@ dedi ki...

ooo sultanım hoşgeldin ustaların arasından sıyrılıp nasıl geldin bakim :))

5 çayına al gel bakim bu güzel kurabişleri canım çektii ;) hehe

ellerine sağlık çok öptüm tatlım, işlerinizde acill kolaylıklar diliyorumm :)

Canan Demirbağ dedi ki...

Çok severim tahinli kurabiyeyi nefis gözüküyor,elinize sağlık..

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş harika görünüyor ellerine sağlık.

fuat gencal dedi ki...

Süper görünüyorlar. Çok leziz ve iştah açıcı Ellerinize sağlık.

Saygılar.

Sevil Şahin dedi ki...

Aysultan sorma tatlım bende çok seviyorum bu kurabiyeyi ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler
bir tanede benim için yermisin ..

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok sevdiğim bir kurabiye, bence de çay ile birlikte iyi olur, boğaza yapışıp, boğulma tehlikesine yol açabiliyor:)) Ellerine sağlık, nefis görünüyor. Umarım en kısa zamanda tadilat biter, temiz temiz, güle güle oturursunuz. Bize de yol göründü; Ege, batıkaradeniz dolaşıp duracağız, kısmetse. Yeni sezonda görüşmek üzere... :))
Sevgiler...

Gönülünce dedi ki...

Bu sıcakda tadilet zor olur ama sonrasında rahatlarsınız kolaylıklar dilerim canım...

Bu kurabiyeleri bende çok severim nefisss ellerine sağlık canım...

Sıcacıkkk sevgilerrr...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bende çok severim ay sultan,
her ne kadar artık yemesemde :)
kolaylıklar diliyorum.
çok sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

bende çok severim ellerine sağlık canım benim afiyetler olsun sevgiler

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık aysultan
Kurabiye ye de tahine de bayılırım
alıp bir tane yiyesim geldi:)

sevgiyle kal