24 Mayıs 2011 Salı

Bol Baharatlı Yoğurtlu Salatalık ve Kurabiye Kalbimden Hediyeler:)

Benim meşhur doğum günü sürprizimi kuvvetlendiren ,kalp kurabiye'miz benim kurabiye kalbim sağolsun bana cici bir kupa,yeşil bir eşarp ve görünce çok mutlu olduğum okumaktan keyif aldığım bir kart yollamış:)
Çok teşekkür ederim tatlım hediyelerin için ve bu hediyelere aracı olduğu için cicişimede teşekkür ederim.
Kızlar sizi ve diğer tüm blog dostlarımı,arkadaşlarımı çok seviyorum...

Bugünlerde canım pek salata yemek istemiyor.Bende yoğurdumu tatlandırsın diye kendime salatalıkla gördüğünüz lezzeti yapıverdim az evvelde afiyetle yedim:)


Bir kase yoğurda iki salatalığı doğradım.Bol kuru nane,pulbiber ve tuzot ilavesiyle hazırladığım susuz cacığımı servis ettim kendime:)

7 yorum:

neval dedi ki...

aysultanım,yarın ben de misafirlerime rendelenmişini yapmak niyetindeyim

Unknown dedi ki...

Rabbim bu dostlukları daim etsin hediyelerin harika can kızım iyi günlerde kullan.Ben yerim salatayı ellerine sağlık öpüyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Aaaa şimdi dikkat ettim kupadaki kız sana benziyo. Perşembe günü saçlarını öyle yapalım:)))

Benimki acısız olsun lütfennn! :)

kalpkurabiye dedi ki...

canımmb eğenmene çok çok sevindim :)
salata güzelmiş vallahi bende yapayım yarın:) ama istanbula gelince simit yicem bak 6 senedir gelmedim istanbula burnnda tütüyor simit:)

tub@ dedi ki...

yaz geldi en güzeli hafifce valla afiyet olsun kuzum :)

hediyeni de güle güle kullan inşlallah :))

hdidem95 dedi ki...

güle güle kullan canım benim ayrıca kocaman bi afiyet olsun sana :)öptüm sevgiler

Unknown dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun...