22 Mart 2010 Pazartesi

Yıldız Şehriye Salatası

Mutlu,huzurlu,sağlıklı,dertsiz tasasız herşeyin yolunda gittiği güzel bir hafta sizin olsun canlarım:) gezmeye gitmeden evvel resmi kötü kendi leziz salatamı sizler paylaşmak istedim.
Buyrun tarifime;
Malzemeler
2 su bardağı yıldız şehriye
1/4 demet ince kıyılmış taze soğan
1/4 demet demat ince kıyılmış maydanoz
1/4 demet ince kıyılmış dereotu
2 adet küçük doğranmış kırmızı biber
1 limon suyu
yeteri kadar zeytinyağ
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatalı kaşığı kırmızı biber
marul yaprakları


Yapılışı:Şehriyeler tuzlu suda haşlanır.Soğuk sudan geçirilip karıştırma kabına alınır.Doğranmış yeşillikler ve kırmızı biberler eklenir.Limon suyu,tuz ve zeytinyağı da eklenip iyice harmanlanır,servis tabağına marullar sıralanır,salata içine boşaltılır.Salatamız servise hazır...

Afiyet Olsun:)

13 yorum:

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık şekerim aynenn bende gezmeye gidicem çıkmadan bi gözatayım dedim senin nefis salatayı gördüm :)

Öptüm çok çok Allah2a emaenet ol ;)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerine sağlık afiyetler olsun..
Sevgilerle..

Gönülünce dedi ki...

Görüntüyü boşver tadı muhteşemse...Ellerine sağlık canım...İyi gezmeler güzel bir hafta geçirmeni dilerim...
Sıcacıkkkk sevgilerrr...

Disalce dedi ki...

özellikle hanım oturmalarında harika gidecek bir salata...ellerine sağlık canım..nefiss...çok severim..eskiden benzerini yapmıştım sanki....

öpüyorum seni..

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık selamlar

ebru dedi ki...

Aysultanım iyi haftalar iyi gezmeler canım. Ellerine sağlık. Salatan pek bir lezzetli görünüyor tam öğle yemek vaktiyken.

kalpkurabiye dedi ki...

SULTAN KIZ ELLERİNE SAĞLIKK:))

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ellerine sağlık canikommmm nefis olmuş
öptümmmmm

Unknown dedi ki...

Canım Sultanım mutlu haftalar sala
tan harika resim önemli değil ellerine sağlık kocaman öpüyorum...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımsın ellerine sağlık sultanım....

Ohh olsada yesem (saat 23:10)
Hihiiihiii:D

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

bu salatayı kuskuslada deneyebilirsiniz oada güzel olmuş ama yıldızı hiç denememiştim güzel fikir deneyeceğim ellerinize sağlık aeo

TAZE NANE dedi ki...

Salata olsun yeter bana. Çok lezzetli görünüyor.
Sevgiler canım.

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlıkm tatlım çok sağlıklı olmuş afiyetler olsun sağlıkla kal..