7 Mayıs 2010 Cuma

Yumoşla Mis Kokulu Giysiler :)

Bu paketi geçtiğimiz hafta aldım..FİKRİMÜHİM bana YUMOŞ'un yeni çıkardığı konsantre parfümlü yumuşatıcıyı denemem için güzel üçlüden Yabani orkide&yasemin 'i gönderdi.Denemek iki gün önce nasip oldu,sonuç yoğun kokulu ve uzun soluklu miss gibi çamaşırlar:)
Bende Zeynebim gibi perdelerimi yıkamayı bekliyorum,ne kadar müddet kokunun devam edeceğini o kadar çok merak ediyorum ki inşallah denedikten sonra onuda paylaşırım sizlerle:) Şimdi ben kullandım memnun kaldım diğer iki ürünü denemek istiyorum bakalım onlar nasıllar ve sizlere şiddetle tavsiye ediyorum.
Bir kapakla harikalar yaratmak ve yoğun parfüm ve çiçek kokusunu buram buram içinize çekmek istiyorsanız doğru markete YUMOŞ EXTRA almaya :)))

Teşekkürler Fikri Mühim ve Yumoş :)

3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

BEbnim dolap içleri hala misler gibi kokuyor...

Hafta sonu evde temizlik var perdeleri yıkayacağım yumoş yumoş:D

Gönülünce dedi ki...

Yumoşlarını iyi günlerde kullan canım...Hayırlı cumalar canım...
sıcacıkk sevgilerr...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

BİZİM ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANIMIZDA OLAN, DEGERI BICILEMEYEN DUNYANIN EN GUZEL ANNELERİNE … ANNELER GUNUNÜZ KUTLU OLSUN