10 Ocak 2010 Pazar

Tavuklu Salata

Bu salatayı hem severek yaparım hem de yerim:))
Gerçekten çok leziz ,doyurucu bir salata bir öğün yerine geçecek cinsten besleyici :))
Geçelim tarifimize;
Malzemeler
1 küçük demet kıvırcık
2 adet domates
2 adet salatalık
1 - 2 sap taze soğan
bir tutam maydanoz (isteğe bağlı)
2 dilim ızgara veya yağsız tavada pişmiş tavuk biftek
1/2 limon suyu
1 - 2 yemek kaşığı zeytinyağ
tuz

Yapılışı:Bütün malzemeler güzelce yıkanır ve istenilen boyutlarda doğranır.Pişirilen tavuklar orta büyüklükte parçalara kesilir malzemelerin üzerine eklenir.
Limon suyu,tuzu,zeytinyağı ilave edilir.Servise hazırdır:))

19 yorum:

CANDAN TARİFLER dedi ki...

AMA BEN BU LEZZETİDE ÇOK SEVİYORUM:)) NEFİS GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLER...

GÜLSÜM dedi ki...

İLK DEFA GİTTİĞİMİZ Bİ OTELDE YEMİŞTİM ÇOK SEVDİM O ZAMANDIR BENDE YYAPARIM ELLERİNE SAĞLIK...

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

BENDE BAYILARAK YERİM BU SALATAYI.SANKİ KENDİM YAPSAM BU KADAR OLURDU DİYORUM BENİM YAPTIĞIN AYNISI ....
ELLLLERİNE SAĞLIK SULTANIMMM

Hansa dedi ki...

uykusu kaçmış bir hamile olarak blog gezmek sanırım yapılacak en son şey iştahımda anormal bi artış olmasada bazen böyle can çektirici şeyler çıktımı karşıma zor oluyor...
eline sağlık. bol salatalı diyet günleri beni bekliyor doğumdan sonra :):)
sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım gerçekten başlı başına bir öğün ama ben içerisine soğan almayayım:)))

Ellerine sağlık sultanım:))

Pembe Ke....:)

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

mayonezlinin disinda böyle bol yesilliklede nefes olmus ellerine saglik sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bir ara yemekten öğk gelen salata:)))

Ellerine sağlık canım. Güzel görünüyo canlı canlı:)

elif dedi ki...

aysultanım tavuklu salataya bende bayılırım.nefis oluyor.ellerine sağlık canım.sevgiler..

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Yalan söylemiycem,tavuğu çıkarırsan o salatayı kimseye bırakmam:))

... HiLâL ... dedi ki...

atıştırmaya birebir olmuş:)
ellerinize sağlık

karabiberinmutfagi dedi ki...

cnm ellerıne saglık bu hem besleyıcı hem hafıf bır salata en yakın zamanda bende denıcem :)

Leyya-craftmania dedi ki...

ben de zevkle yerim ama yapmam:)))eline sağlık güzelim.öpüyorum.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bu akşam bende yedim bu salatadan gerçekten harika oluyor...Ellerine sağlık canım...
Sımsıcak sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

tatlım ellerine sağlık ne güzel bir salataaa:))))))

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık tatlım :)

Bende çok severim,sevgiler..

makbule dedi ki...

süper görünüyo sen böyle güzel mamalar yapıyosun ben aç karnına görüp dayanamıyorum :)
bu kiloların sebebi sensin sultanım...
ellerine sağlık

neslihan dedi ki...

ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

DUSBAHCESI dedi ki...

Cok severim coook! Ellerine saglik.

Zeynep dedi ki...

sultan sultan aysultannnnn:)))
ellerine sağlık canım çok severim bende bu salatayı
öpüyorummmm en kototolusundan:)