3 Mayıs 2009 Pazar

ERİKLERİM,ELLERİM ve ÖZLEMİM:)

Nasılsınız arkadaşlar, bir aydır buralarda yoktum malumunuz,beni merak edip soran herkese çok teşekkür ediyorum.

On onbeş gün daha olmayacağım bu aralar evdeki net bağlantımda sorun var (teyzemin pc kullanıyorum şimdi,bulmuşken yazmadan edemedim:))

Bol bol erik yiyiyorum bu arada resimde görüldüğü gibi gün dönüşü papatyaprensesimin aldığı beraberce yediğimiz erikleri tutan el benim elim :)) sizler nasılsınız ? Başlıkta dediğim gibi ben sizleri ,tarif yazmayı,yorum yazıp yorum almayı,yağdan zayıflamayı (ah ah ) hepsini özledim...

En kısa zamanda görüşmek duasıyla iyi geceler hepiciğinize arkadaşlar:)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm sen iyi olda biraz daha bekleriz kocaman öpüyorum.Erikleri aldım..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Biz hep görüşüyoruz nolcek şimdi:)))

TAZENANE dedi ki...

Canım bende bekliyorum seni.
Sevgiler.
İyi akşamlar.