19 Eylül 2010 Pazar

Yumurtalı Patates Salatası

Bugün tatlı sıcaklıkta bir pazar günü yaşıyoruz.Hayat su gibi akıp geçiyor,insan vaktin nasıl geçtiğini anlamıyor bile,ölümler doğumlar iç içe,Allah ağız tadımızı ve huzurumuzu bozmasın...
Nefis bir salata tarifi,bu salatayı papatya sık sık yapar hep onda yemiştim bende yaptım güzel oldu sizde yapın derim,buyrun tarifle başbaşasınız;


Malzemeler
4 tane iri patates
5 tane yumurta
1/2 demet taze nane
sıvıyağ,vegeta,
1/2 limon suyu

Yapılışı:Patates ve yumurtaları haşlayın ve kabuklarını soyun.Her ikisinide orta irilikte doğrayın.Naneyi de orta irilikte kıyıp ekleyin.Sıvıyağ,limonsuyu,vegata ve arzuya göre pul biber ekleyip çırpın, sosu salataya ilave edin,iyice harmanlayın.Salata servise hazır:)

Afiyet olsun...

Not:Papatya dukkah kullanmış bende vegeta kullandım emin olun ikiside çok yakışıyor:))

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Aykızım mutlu pazarlar nasılsın.Akşam
aramışsın küçük kardeşin söyledi se
ninde mesajda yazdığın gibi:))Arkadaş
la bir yere gitmiştik.Şimdide camları
evi sildim süpürdüm.Tatlı yaptım:))
Enişten uyansın pazara gidicez kısmet
se.Avcı böreği istiyorlar akşama.Çokk
işim var çokkk.Salatan harika elleri
ne sağlık.Kocaman kocaman öpüyor ve seni çokkkkkk seviyorum...

lezzet sarayı dedi ki...

sultanım ellerine sağlık harika olmuş.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ayrılıkları unutmuşsun sultanım..

bu salatayı pek seviyorum pek. senin ellerinden yemek de pek güzel oluyor:)

ellerine sağlık canım..

Gülcan dedi ki...

patates salatasını severim.leziz olmuş elinize sağlık.bende biraz yedim helal edin.

neval dedi ki...

cicim patatesden vazgeçemiyoruz pek severim

fuat gencal dedi ki...

Merhabalar,Ellerinize sağlık. Çok iştah açıcı ve leziz görünüyor.(Bugün bloglardan seçmelerde lezzet adasının saç kavurması tarifi yayınlandı.(http://gencalsabahattin.blogspot.com/)
Sizinde her pazartesi yayınlamasını istediğiniz yemek tariflerinizi beklerim.

Saygılarımla.

emelce yemek dedi ki...

cok severim patates salatasini yumurta da cok yakisiyor