7 Eylül 2010 Salı

İftar Daveti 2010 (4)

Cicişlerim dün akşam iftara bizdeydi:) keyifli,bol muhabbetli,bol dualı güzel bir akşam geçirdik.Mübarek Ramazan ayı bitti bile Rabbim tekrarını nasip etsin inşallah diyor geçiyorum ayrıntılara;

Menümüzde;
*Göce çorbası
*Arnavut ciğeri
*Yaprak sarması
*Cipsli tavuk
*Patlıcan kebap
*Patattes kızartması
*Yeşil salata
*İftariyelikler
*Peynirli börek
*Erişte
*Yalancı profiterol ve sütlaç
*Karpuz,üzüm,tükenmez şerbeti,meşrubat


Menüm 1:))

Menüm 2 :))
Tatlılarım:))

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Aminnnnn Aykızım:))Ne muhteşem bir
menü ve çok şık bir masa o güzel el
lerine sağlık.Ablan nefes alamaz du
rumda bayram üstü iş çok mesajınada
o yüzden cevap yazamadım:))Seni çok
seviyor kocaman kocaman öpüyorum.

Lezzet Adası dedi ki...

masa çok güzel görünüyor tabi menü daha da bir güzel görünüyor :)) ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Harika bir menü, Allah kabul etsin oruçlarınızı. Mutlu bayramlar diliyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

işte o cicişlerden biri bendim hehe:)

herşey harikaydı, keşke tavuklu salatadan daha çok yiyebilseydim ama mideminde bir kapasitesi var işte naparsın :)

ellerinize sağlık cicişlerim.

Rabbim tekrarlarını nasip etsin:)