30 Ağustos 2010 Pazartesi

İftar Daveti 2010 (1)

Geçtiğimiz çarşamba akşamı ilk iftar davetimizi verdik.Davetlerin arkası devam ediyor tabi fakat paylaşma konusunda biraz tembelim:) bizim aile iftarlarımız kalabalık ve şenlikli geçer,bizde de öyle oldu tabii çok keyifliydi,menümde masamda eksik fotoğraflansada güzeldi tek eksik bu olsun dimi ama diyor ve geçiyorum ayrıntılara;

Menümüzde;

*Göce çorbası
*Kıymalı taze fasulye
*Nohutlu çıtır salata
*Karışık salata
*Tavuk sote
*Pilav
*Fırında patates
*Sütlaç
*Göbek tatlısı
*Meşrubat
*Ev ekmeği
*Kolay turşu

Not1:Dün akşamüstünden beri yazıma iki fotoğraf daha eklemeye çalışıyorum ama nafile:( büyük sofranın ve tatlılarımın fotosunu ekleyemedim.Sizde de var mı ? aynı sorun,bende ekleyebildiklerimle yayındayım:)

Not2:Eksik fotoğraflarımı ekleyebildim çok şükür:)))


10 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

allah kabul etsin ay sultan..
kalabalık aile kadar güzel bir ortam tanımam.
ne mutlu sizlere..
allah tekrarlarına erdirsin.
ellerine sağlık çok sevgiler.

Unknown dedi ki...

canım Aykızım güzel dileklerin için
teşekkür ederim.Darısı başına inşal
lah:))Menü ve masa süper ellerinize
sağlık.Anneciğine selamlarımı ilet kocaman kocaman öpüyorum.

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık.cok güzel olmuş sevgiyle mutlu kalın.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımm rabbim sofranızdan bereketi eksik etmesin...

Herşey harika özellikle tabakların zarifliğine bayıldım...

Sevil Şahin dedi ki...

aysultanım allahım bereketli sofralar kurdursun inş.
Hepsi sahane olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

evatolyesi dedi ki...

Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel. Yiyenlerede afiyet olsun:)

Gülcan dedi ki...

BENCE ÇOK HOŞ YİYENLERE AFİET OLSUN SEVGİLER.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Aysultanım ellerine sağlık ne kadar güzel ve özenli bir sofra olmuş:).Hepinize afiyetler olsun.
Öpüyorum..
Sevgiler:)).
aslı

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyor masa.
Menüde çok iştah açıcı.
Sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

SELAM TATLIM NASILSIN ..İNSAN RAMAZAN RAMAZAN BİRŞEYLER EKLEMEYE ÜŞENİYOR MU NE?:)))
SEVGİLER