5 Haziran 2009 Cuma

Hayırlı Cumalar ve MİM:)


Hayırlı ve bereketli cumalar arkadaşlar:)
Cumanız mübarek olsun cuma saati tüm dualarımız inşallah kabul olsun...
Canım Derya ablam beni mimlemiş:)
Mimin konusu Allah göstermesin;Gördügünüz ıssız adaya tek başıma düşsem yanıma alacagım üç şey ...
Ablacığımı fazla bekletmeden cevaplayacağım:)

1.Nufüs cüzdanım:)
2.TC kimlik numaram:)
3.Cep telefonum:)

neden mi? Denizden krediyi kapmak için :)))

Bu soru bana hep saçma gelmiştir ,nedense ilkokuldan beri hepimizin hayatında mevcut bir sorudur (hala güncel baksanıza galiba çocuklarımda muhatap olacak bu soruya:)

Birçok şeyim olmadan hayat anlamsız gelir bana (kendimi zorlarsam üç şey çıkar heralde:)
1.PC ve net bağlantım (sevdiklerimle irtibatımı sağlamak için:)
2.Yastığım:)
3.Diyet listem :):) (adadan kurtarıldığımda formumu kaybetmiş olmak istemem :)

Benden bu kadar,
Kızlar ya siz Issız bir adaya düşerseniz yanınıza alacağınız 3 şey ne olurdu???
1.Cicişim Papatyam
2.Sevgili H.Didem
3.Sevgili Neslihan

6 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben diyet listemi ezbere biliyorum naberr:D

pc,kitap,takı malzemelerim. alsana cevap:)

Pembe Tatlar dedi ki...

:)))
Canım hayırlı cumalar sanada...

TAZE NANE dedi ki...

Hayırlı cumalar canım...........
Sevgiler.

hilal dedi ki...

hayırlı cumalar....:)

Tahire...( Kız kulesi ) dedi ki...

sanada hayırlı cumalar canım :)

Unknown dedi ki...

Canımmm süpersin kredi alırsan benim
içinde al.Keyifle okudum teşekkür ede
rim kocaman öpüyorum...