22 Aralık 2009 Salı

ÖNEMLİ..

Merhaba Arkadaşlar,

Ben Papatya Prenses.

Dün sevgili dostumun domaini yenilemesini unuttuğu için bir günlük daha doğrusu 8-10 saatlik bir zaman dilimi süresince sitem faaliyette değildi malesef.
Fakat sorun dün çözüldü ve artık faaleyetteyim. Bir çok arkadaşım da sitemi görebeliyor ve yorum da yazıyor.

Göremeyenler için tavsiyem;

Öncelikle MOZİLLA FİREFOX kullanmanız. Bir diğer önerimde, Araçlar-> Seçenekler kısmından bilgilerinizi silmeniz, temizlemeniz.

bunları yaptığınızda görebilirsiniz. Hala sorun varsa bile gün içinde mutlaka görürsünüz ama bilin ki bu sorun BENDEN DEĞİL SİZİN PC.NEZDEN VE TARAYICINIZDAN KAYNAKLANIYOR.

Sevgilerimle
Papatya

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Papatyam bende her yolu denedim ama
olmadı birde ordan deniyim.İkinizi
de kocaman öptüm...

TAZE NANE dedi ki...

Araçlarımdan seçeneklerimden temizledim ama halen seni göremiyorum. Beklicem bakalım mutlaka açılır dimi.

pelince dedi ki...

bende silip yeniden yüklemeye çalışıyım... diğer program içinden anlamıyorum ki..
öpüyorum..

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Aysultana çok geçmiş olsun RABBİM,şafi ismi ile şifalar versin amin..ayrıca bende beceremedim papatyam bakalım nasıl olacak.sevgiler.A.E.O

istebudurhayat dedi ki...

bende sorun yok
izliyorum seni

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ben hala göremiyorum senin davetin gerekiyormuş:((

Işıl dedi ki...

selam canım kahveye beklerim

tub@ dedi ki...

mozilla kullanıyorum ve araçları da temizledim ama olmadı canım ya beklicem bakalım kısmet

öptüm ikinizi de:))