3 Aralık 2009 Perşembe

Yıldız Korusu Dönüşü Evde Lahmacun Keyfi :)

Geçtiğimiz haftalarda Yıldız korusunda başlayıp ,ardından bizim evde sonlandırdığımız güzel bir pazar günü geçirdik:)Sağolsun papatya prenses'im davet etti,hemen kabul ettim ve bir çırpıda kapılarının önünde buldum kendimi :)
Ne güzel bir poz değilmi yemede yanında yat of off offf :) gözünüz gönlünüz açılsın diye başa koydum lahmacunu hikayesi az sonraa :)
Bu herşeyimiz gibi ayaklarımızında kardeşliğini ilan eden küçük bir kare :) Gördüğünüz yaprak seramonisinde yürümek,o hışırtıyı duymak nasıl keyifliydi anlatamam.Oldum olası bayılırım kuru yapraklar arasında yürümeye ...


Bu tatlı köpeciğin fotosunu galiba ben çektim,keyif çatıyo kırda bayırda ohhh ne güzel :) utanmaz birde poz veriyor ...

Korudan bir kare kartpostal gibi dimi :) eline sağlık prenses ....

Buraya kadar olan kısmı biliyordunuz zaten, ben kısa bir özet geçtim :)
Gelelim asıl mevzuya; biz iki kafadar dönüş yolunda acıkan karnımızı düşünmeye başlamıştık.

Koruda Mustafa amcam size yemek ısmarlayayım deyince Bedia teyzem istememiş çünkü canı lahmacun çekmiş (niye - miş ,- mış sen orda değilmiydin derseniz bir ara biz kaybolmuştuk ta hoşsohbete dalıp,güzelliklere karışmıştık, o arada olmuş bunlar:)

Eve varmaya yakın,amcam annemleri sorunca evdeler dedim.
-"Ara bakalım anneni ,salatayı yapsınlar lahmacunları alıp geliyoruz" dedi
Hemen aradım.
Biz lahmacunları yaptırıp gelene kadar masamız kurulmuş,bizi bekliyordu.
Boş ayran bardağımız:) dolusunu çekmeye fırsat olmadı çok acıkmıştık çok :)
Kısacası bizler ailece güzel bir pazar günü ve akşamı geçirdik.
Herşey için tekrar teşekkür ederim canım bunu ara sıra tekrarlayalım.(sanki tekrar etmiyoruz :)
Her günümüzün ve gününüzün keyifli geçmesi dileklerimle,hayırlı akşamlar...

15 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

o boş ayran bardığını da karnım burnuma kadar doyunca çekmek aklıma gelmişti:D
Allahım nasıl acıkmıştım ya, kurt gibi falan değil de on gündür aç kalmış kurt gibi:D
Öyle bir yumulmuştuk ki lahmacuna/salataya/ayrana. Elhamdülilllah dediğimiz an "aaaaa fotoğraf çekmeyi unuttummmm" dedim. :D Neyse ki geride kalan bi lahmucan vardı da bana poz verdi:)

Sırada sanki balık maceramız var gibi, üstelik yine foto çekmeyi unutarak:d e napalım can boğazdan gelir:P

Rabbim ayırmasın bizi..

tub@ dedi ki...

Rabbim muhabbetinizi arttrısın canım, dostluğunuz iki cihanda sürsün inşallah, arkadaşlıkların su gibi eridiği ahir zamanda ne kadar güzel imrendim size doğrusu..

Allah hep iyilerle karşılaştırsın, amin.

sevgiler ve ellerinize sağlıkkk :)))

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

valla ben de kıskandım muhabbetinizi..maşallah diyelim nazar değmesin..tubanın dediği gibi bu zamanda her koşulda dostunun yanında olacak dostlar bulmak çok zor..en ufak şeyde sırtını dönüyor insanlar birbirine..dostluğunuz ahirette de devam etsin inşallah..sevgiler..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ohhh afiyet olsun canım .çok zevkli bir gün geçirmişsiniz anlaşılan.Allah muhabettinizi artırsın inşallah:)

Pembe Tatlar dedi ki...

Amin canım bunlar çok güzel paylaşımlar...

Bende çok severim o kuru yaprakların hışırtısında yürümeye:))
Afiyetler olsun..

hdidem95 dedi ki...

off afiyet olsun canım lahmacun ziyafeti süper olmuş görüntülerde çok güzel ayrıca bende mail adresin yok bırakırsan tabiki yollarım sana öptüm sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

maşallah ne güzel bir gün geçirmişsiniz

kalpkurabiye dedi ki...

yıldız korusu gerçekten çok güzel biryer sayende canım istanbul özlemim değişti teomanın şarkısında da olduu gibi istanbulda sonbahar........ kelimeler kifayetsiz adınıza çok sevindimmm

Disalce dedi ki...

çok güzel yaaaaa....

bayıldımm....

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Aysultancım fotoğraflardan görüğüm kadarıyla harika bir gün geçmiş:).
Yıldız korusu gerçekten de kartpostallara konu olacak bir yermiş..
O, çok açlık anlarında çekilemeyen fotoğraf sıkıntısı bende de oluyor sık sık:).
Sevgiler:).
aslı

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok keyifli bir gün olmuş,lahmacunlar şahane:-)afiyetler olsun canım....

Ballı Cimcime dedi ki...

Herşey harika Canım, afiyet şeker olsun. Sevgiler...

makbule dedi ki...

ohhh keyifler süpermiş vallahi. Rabbim muhabbetinizi daim etsin inş.
sevgiler sultanım :)

makbule dedi ki...

ohhh keyifler süpermiş vallahi. Rabbim muhabbetinizi daim etsin inş.
sevgiler sultanım :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Çok fena kıskandım çoooook :))