8 Aralık 2009 Salı

İkisi Birarada

Sevgili Tuğba ve Makbule beni bayramdan evvel mimlemişlerdi:)
Bense anca cevaplayabiliyorum.
Geç olsun güç olmasın dimi ama ;)


Bu canım meyvanın ayrıntılı fotoları daha sonra sizlerle inşallah:) Dağ çileği

*** Önce sevgili Makbuşu'un mimi:)

kendisine teşekkür ediyorum.geçiyorum cevaplarıma;
Mimin konusu sevdiğim kokular;

1- Sevdiklerimin kokusu
2- Mutfakta pişen kek,kurabiye,börek vs.kokusu

3- Gül ve tüm kır çiçeklerinin kokusu

4- Sabah sabah eve yayılan taze ekmek kokusu:)

5- Parfümlerimin kokusunuda çok sever
im
6- Bebiş kokusu

7- Taze çekilmiş kahve kokusu :)

8- Annemin pişirdiği yemeklerin kokusu:)

9- Yeni yıkadığım saçlarımın kokusu

10-Taze baharat kokusu

11-Yeni yıkanmış elbiselerin kokusu ...

Gelelim bu mimi paslayacağım arkadaşlarıma :)
*Binbirçeşnim
*Zeynebim


*** Sırada sevgili Tuğba'mın mimi:)
kendisine teşekkür ediyorum,geçiyorum cevaplarıma;


  • Şu anda okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu?

En Sevgilinin Sevgilisi Hz. Aişe / RAMAZAN BALCI.
Hz.Aişe 'nin hayatı ve şahsiyeti...

  • En son aldığınız kitap?
Aşk / ELİF ŞAFAK aslında almadım kardeşime yaş gününde hediye geldi:)
  • Şimdiye kadar aldığınız /okuduğunuz kitaplar arasında en sevdiğiniz?

Suç ve Ceza / DOSTOYEVSKİ , Mai Ve Siyah HALİT ZİYA UŞAKLIGİL

  • Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de sizi bıktıran kitap?
Geçmişi Silemezsin / MARGERY HİLTON yarısına kadar zorla okumuştum...
  • Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap?
ELİF ŞAFAK / Aşk

Gelelim bu mimi paslayacağım arkadaşlarıma :)
* Neslihan'ım
* Taze Nanem

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımın içi dağ çileği muhteşem cevap
larında kalbin kadar güzel beni çokkk
sevindirdin kocaman öpüyorum...

ab-ı hayat dedi ki...

seni yakından tanımak güzeldi...bebek kokusu değişemeyeceğim bir koku.Minik kızımın misler gibi kokusunu bol bol içime çekiyorum son zamanlarda:))


sevgiler...

makbule dedi ki...

makbuş hasta oldu sultanım 3 gün raporlu evde dinleniyor kendileri :)
bende bayılırım bebiş kokusuna :)
sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

seni daha yakından tanımış oldum..

Saliha dedi ki...

ben 6 . 4. madde dıye baslarım:)cevaplamasam kızarmısın çookkkk:)
bebe ve ekmek kokusu bana afrodizyak etkısı yapar:):)dağ çileği denen şeyi ben koca yemiş diye biliyordum demekki dağ çileğiymiş:)

canımmmmmmmmmmmmm

Aysultan... dedi ki...

Derya ablam sevinmene bende çok sevindim:) senin kalbinde güzel sakın unutma:)
Ab-ı hayat canım ne güzel kokuyordur minik kuzu maşallah ona:)
Makbuşum hastamı oldun,iyi dinlen çabuk iyileş emi:)
Sevilcim bu mmleri birbirimizi daha iyi tanıdığımız için çok seviyorum:)
Binbirçeşnim maddelerin hangini sevdinse ordan başla sen sana serbestlik tanıdım;)
Hem dağ çileği derler hem koca yemiş ikiside denir doğru biliyosun :)cevaplamazsan naparım orasını o zaman görürsün :P

Hansa dedi ki...

suç ve ceza yı unutamıyorum bende...
dağ çileği sen kadar şirin ...
sevgilerimle...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

şekercim en yakın zamanda cevaplayacağım mimi:)
cevaplarını bir solukta okudum.
süpersin:))))

üfff şimdi dişçiye gideceğim,hiç ama hiç keyfim yoook:((((

öpüyorummmmmmm

TAZE NANE dedi ki...

Mim için çok teşekkür ederim. En kısa zamanda cevaplıcam canım.
Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Canım senin blogunda kopyalıyamıyormuyuz yazıları.
Ben mimleri genelde bloglardan alıp bilgisayarıma kopyalarım cevaplarımı düzenlerdim. Ama sende alamadım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım bende kahve kokusuna bayılırım ...

Mim cvpları süper.